دل نوشته هایم

منِ بی احساس
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

میخوام...

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۱۲ ب.ظ

سلام

دنیا خیلی زیباست..

تا حالا شده نتونین ببینین؟ مثلا برای چند روز کور بشین خدای نکرده؟

ببین دوست خوبم این دنیا بی نهایت خوبی و خوشی و زیبایی داره، فقط باید حصارها رو بشکنیم، حصار پول، حصار ماشین، حصار شهوت، حصار طمع، حصار حسد...

با هر کسی صحبت کردم بعد دو روز رفت، ناراحت نشدم، چون میدونم اون بنده خدا هم وابستگی و حصار زیاد داره، میدونم اونم اسیره، میدونم همون لحظه که با من صحبت میکنه یا به فکر پولشه، یا شهوتش، من کار به کسی ندارم، کسی که دلش صاف باشه خودش میاد و میمونه...

من میخوام این اعتقادات و این افکارو هم پرورش بدم و هم پخشش کنم، میخوام همه بدونن که خدا ترسناک نیست، خدا عذاب دهنده نیست، خدا مهربونه، خدا رفیقه...

و من تصمیماتی گرفتم به شرح زیر

1. دارم ضعفامو میشناسم، میخوام ضعفامو اول کنترل کنم و بعد کلا برطرفشون کنم

2. میخوام نقاط قوت خودمو تقویت کنم

3. دنبال نقاط خوب و مثبت دیگه ای بگردم و برای خودم ایجادشون کنم

4. دغدغه هامو حواله کنم واسه خدا

5. حرص و طمع رو از بین ببرم

6. پول رو ناچیزترین مسئله زندگیم قرار بدم

7. از اولین تصمیمم تا آخر عمر به هر کسی که تونستم کمک کنم

8. از پول دادن در راه خدا نترسم

9. همیشه در کارام با خدا معامله کنم

10. همه ی اهداف و خواسته هامو طبقه بندی کنم و همه رو اجرا کنم

من میخوام خودمو نجات بدم، میخوام خودمو ببرم جایی که از هیچ کس جز خدا نترسم

تا حالا دقت کردین تو بازار یه شهر دیگه که میری هیچ کس برات آشنا نیست، هیچ کس رو هم قرار نیست بعدا ببینی، اگه هم ببینی نمیشناسی، این دنیام همینطوریه، هر چی هم که پدر و مادر و خواهراتو دوست داشته باشی باز تو میمونی و اعمال و منزلت و روح کوچیک یا بزرگت

من میخوام جوری خودمو تربیت کنم که هر جا رفتم خدا رو یادم نره، هر جا رفتم نترسم، ترس از دست دادن چیزی رو نداشته باشم

  • 💕 پسر خوب 💕
  • تعداد عزیزانی که این مطلبو دیدن: ۱۲۴

نظرات  (۰)

چرا نظر نمیذاری؟؟!! بذااااااار!

هر چه میخواهد دلِ تنگت بگو! زود باش بگو دیگه! اَههههههه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">