دل نوشته هایم

منِ بی احساس
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

واقعیت های جهان هستی

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸ ق.ظ

سلام
این قسمت بهشت و جهنم

خب گفته بودیم که همه چیز رو میشه از نظم همین دنیا پیدا کرد، جواب خیلی از مسائلمون همین جاست با کمی تفکر

خب بریم سراغ قرآن، آیا شما جایی از قرآن را دیدید که خداوند از آخرت زن ها صحبت کند و از حوری برای زنان بگوید؟؟؟
قطعا نیست

دوستان من، عزیزان من در آن دنیا فقط روح داریم، جنسیتی در کار نیست، جنسیت یکی از ابعاد زندگی در این دنیاست، مثل بند ناف در دوران جنینی

جنین را ببینید که چطور چشم پیدا کرد و گوش و زبان و دهن که در بطن ورود به این دنیا چشم گشود و بعد جدیدی را تجربه کرد، ما نیز باید اینقدر روحمان را بزرگ کنیم که بتواند ابعاد آن دنیا را به خود گیرد و بهترین لذت ها را ببرد، حال اگر روح ناقصی داشته باشیم قطعا ضرر بزرگی خواهیم کرد چون نخواهیم توانست از تمامی ابعاد استفاده کنیم، خب بریم قسمت بعدی

جنین را گوش و چشم دادند و آلت تولیدمثل، اما آیا در آن دنیا که جسم نداریم و فقط روح هست و فقط خودمان و خودمان، آیا نیازی به تولید مثل داریم؟؟ قطعا خیر

درآن دنیا جنسیت نداریم، مرد و زن نداریم، در آن دنیا حوری منظور همنشین خوب با روحی متعالی ست، که از نظر من فقط آرامش است و آرامش و آرامش، که از نظر من بسیار بسیار دلنشین تر از هزار حوری و هزاران حوری در دنیا ست و بس

من آن دنیا منتظر شگفتی های خداوندم، منتظر دیدن ابعادی دیگر از معجزات خداوندم

مگر میشود خداوند آدمی را بسازد و او را عذاب دهد؟؟ آن هم خداوندی که مهربان تر از هزاران مادر است؟؟

آن دنیا با هزاران شگفتی و ابعاد در روح خودم منتظر شما عزیزان هستم
فقط کافی ست خوب باشیم و مهربان و بزرگ
خدایا شکرت

  • 💕 پسر خوب 💕
  • تعداد عزیزانی که این مطلبو دیدن: ۱۴۹

نظرات  (۲)

شاید اصن دنیایی نیست،بیشتر بی اخلاقی ها هم واسه مرداس،مرد کنترل بشه همه چیز درست میشه ،به خاطر همین شاید باشه که اکثر جاها فقط از خوشگذرونی های مردا میگه

جوابتون:
همه چی هست، ولی قشنگ تر از چیزی که اونا میگن

هست،ولی اینکه چی در انتظار ما باشه معلوم نیست

اگه هم نباشه هم چیزی رو از دست ندادیم،چون یک دنیا رو زندگی کردیم:)

جوابتون:
شایدم

هر چه میخواهد دلِ تنگت بگو! زود باش بگو دیگه! اَههههههه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">