دل نوشته هایم

منِ بی احساس
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

مهم نیست کی هستی

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۱۱ ب.ظ

مهم نیست کی هستی، اسمت چیه، خاندانت کیه، مهم نیست پسری یا دختر، مهم نیست زیبا هستی یا نه

مهم اینه خوش رفتار و خوش اخلاق باشی...

حتما با آدمای معمولی و گاها زشتی برخوردین که اینقدر خوشرو و خوش رفتارن که همیشه دوست داری باهاشون حرف بزنی و شوخی کنی، آدمایی که بعضی وقتا حاضری قسم بخوری که جاش وسط بهشته...

بعضی وقتا آدمایی رو میبینی که نماز نخوندن، روزه نگرفتن اما موقع مرگشون هم اینقدر شاد و خندون بودن که فکر میکنی همین الان میره بهترین جای خدا... فکر میکنی خیلی به خدا نزدیکه

اما بعضیا رو هم میبینی که واقعا زیبان اما بد اخلاق و بد رفتارن، اخمو و بد دهنن... همیشه دوست داری جایی بری که اون نباشه... اما هم نمازشو میخونه و هم روزشو میگیره...

به نظر من این دو مدل آدما اصلا در یک سطح نمیتونن باشن...

کینه و غرور و حسادت همه چیزو خراب میکنه...

انرژی دادن به بقیه یعنی انرژی گرفتن خودت...

همیشه سعی کردم به آدما کمک کنم، دوسشون داشته باشم... با همه مهربون باشم...

همه ی رفتارای ما برمیگرده به خودمون، مهربونی، محبت، دوست داشتن، همش مستقیما تاثیرش رو تو زندگی خودمون میزاره...

من همیشه یه تئوری داشتم اونم اینه که:

خدایا من میدانم که نه دنیا و نه مال دنیا هیچ کدوم جاودانه نیستن، خدایا من میدانم هر چه دارم و ندارم همه از توست، خدایا من میدانم تو قادری همه ی کسانی که دوستشان دارم را در کسری از ثانیه از من بگیری، چون آنها بنده ی تو هستن، خدایا من میدانم که تو میتوانی هرچه دارم را از من بگیری، پس من آگاهم که هیچ چیز در این دنیا ندارم و حتی خودم هم از آنِ تو هستم، خدایا به من کمک کن که هیچ دلبستگی ای در دنیایت نداشته باشم چون این به نفع من هست، خدایا اجازه بده تا به همه ی بندگانت کمک کنم تا دنیایت جای بهتری برای زندگی شود، خدایا کمکم کن تا زندگی ام با مهر و محبت به تو و بندگانت زیبا و زیباتر شود...

امیدوارم روزی برسه که خوشروییم همه رو خوشرو کنه، خوش اخلاقیم همه رو خوش اخلاق کنه، امیدوارم روزی برسه که از بودن کنارم احساس شادابی و امنیت کنند نه ترس و دلهره...

خدایا شکرت

  • 💕 پسر خوب 💕
  • تعداد عزیزانی که این مطلبو دیدن: ۱۲۹

نظرات  (۲)

سلام

بقول یه بابایی: تلخ بخور، تلخ بنوش ولی با آدم تلخ معاشرت نکن

شاد باشید :)

 

جوابتون:
دمش گرم

مهربون بودن و کینه ای نبودن خوبه،خیلیییی خوب.همه چیزش به آرامشی مه داری و لبخندی که میزنی وقتی به یه غریبه کمک میکنی می ارزه به همه چیز

ولی گاهی هم خیلی سخت میشه و آسیب زا:)

جوابتون:
آره... ولی باید مراقب باشی... دقیقا

هر چه میخواهد دلِ تنگت بگو! زود باش بگو دیگه! اَههههههه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">