دل نوشته هایم

منِ بی احساس
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

رفیق

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶ ق.ظ

رفیق...

رفیق من همون با معرفت بچگیامه...

رفاقت خیلی بیشتر از عشق کارایی داره و خوبه، عشق یه جور خودخواهی هم محسوب میشه، تو عاشق طرف میشی بدون اینکه اون عاشقت باشه، عشق با یه شناخت کوچیک رخ میده اما معرفت یه رفیق با شناخت طولانی مدت...

من یه رفیق دارم، کسی که قرار شده تا آخرین روز مرگم تو دلم نگهش دارم، شاید به هیچ کس معرفیش نکنم، شایدم بعدا به کسی گفتم...

من یه رفیق دارم، همون که بهم انگیزه میده واسه حرکت کردن، یه رفیق دارم که هلم میده و نگهم نمیداره، یه رفیق دارم که واسه نزدیک شدن بهش هر کاری میکنم، رفیق من زیباییش ذاتیه، زیباییش معرفتیه

من رفیقمو واسه ازدواج نمیخوام، من رفیقمو واسه مسائل جنسی نمیخوام، من رفیقمو واسه خودش میخوام واسه دلم میخوام

من یه رفیق دارم...

امروز رفیقم بهم گفت سعی کن فقط خونسرد باشی و لبخند بزنی و تلاش کنی، امروز رفیقم گفت به هیچ جنس مخالفی توجه نکنم، رفیقم میگه تا منو داری غم نداشته باش، رفیقم جنس مخالفمه اما معرفتشو به هیچ چیز و هیچ کس عوض نمیکنم...

خدایا شکرت

  • 💕 پسر خوب 💕
  • تعداد عزیزانی که این مطلبو دیدن: ۷۶

نظرات  (۰)

چرا نظر نمیذاری؟؟!! بذااااااار!

هر چه میخواهد دلِ تنگت بگو! زود باش بگو دیگه! اَههههههه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">